КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ

Просянський ЗДО «Колобок»

Родинне свято з елементами футболу «Чемпіони світу»


Підготувала:
Вихователь
Мамян Інна Олександрівна

Мета: розвивати рухову активність, та психомоторні якості дітей: швидкість, спритність та кмітливість.
Закріплювати вміння прокочувати м’яч правою та лівою ногою прямо та обводячи його навколо предметів («змійкою»); виконувати удар по м’ячу з місця та з розбігу; передавати м’яч іншій дитині та отримувати його; зупиняти м’яч, що котиться підошвою, або внутрішньою стороною стопи, закріплювати дії воротаря з м’ячем.
 Знати та називати знаменитих футболістів України. Пропагувати здоровий спосіб життя, виховувати любов до фізкультури та спорту, викликати інтерес до Євро 2018.
   Виховувати дружні почуття, уважне ставлення до успіхів та невдач товаришів, відтворити атмосферу свята.
Інвентар: м’ячі футбольні,  стійки-конуси, кеглі.
Матеріал: емблеми команд, медалі для нагородження, фото видатних спортсменів:  Андрія П’ятова,  Андрія Шевченка тощо, збірної України з футболу.

Звучить мелодія «Футбольного маршу» М. Блантера
(сигнал «Увага!»  для учасників свята).


 І дитина.
Увага! Увага!
Спішіть, поспішайте!
Спортивного свята
Ви не минайте!

ІІ дитина.
Бо дружні команди
Зібрались на свято –
Здорові, веселі,
Спортивні малята!

ІІІ дитина.
Свято спортивне гордо 
Вступає у свої права. 
Сонцем посмішки доброї 
Зустрічає його дітвора
. 

Ведуча:   
Дорогі діти! Сьогодні ми зібралися з вами, щоб провести спортивні змагання «Чемпіони світу»,  а також подивитися, які ви спритні, розумні, винахідливі. Адже знаєте, що коли людина займається спортом, то вона і красива і здорова.

Здоров'я, сила, спритність-
Ось спорту полум'яний заповіт.
 
Покажемо нашу дружбу, сміливість! 
Веселим старт
ам - гарячий привіт! 

Всі: Привіт! (повт. 3 рази)

Ведуча:
Сьогодні побачимо дружні сімейні родини,
Які завітали на наше свято нині.
Тож часу не гаймо і наше свято футболу
 розпочинаймо.
Давайте запросимо сім’ї - учасниці нашого змагання.

(Виходять родини)
Та перш, ніж будемо змагатись,
Вам потрібно представитись і привітатись.
Отож, увага! Команди! Шикуйсь, рівняйсь, струнко.

Команда «Посмішка».
К а п і т а н : Наша команда …
У с і:  «Посмішка»…
К а п і т а н:  Наш девіз …
У с і:   Посміхайся завжди!
Посміхайся усім!
Посміхайся усюди!
Щоб були привітними до тебе люди.

Команда «Дружба»
К а п і т а н : Наша команда …
У с і:  «Дружба»
К а п і т а н: Наш девіз …
У с і:  Не програвати, а все пройти і все пізнати та  до висот дістати!
К а п і т а н: «Колобок»

У с і: «Колобок»
К а п і т а н:  Наш девіз …
Їж побільше манної каші,
І нагороди будуть наші.

Ведуча:
На будь-яких змаганнях, обов’язково є судді, які уважно спостерігають за учасниками, стежать за дотриманням правил і визначають переможців. У нас теж сьогодні є судді, це:
1.      Кравченко Лариса Борисівна
2.      Сушко Валентина Володимирівна
3.      Василенко Тетяна Василівна
Слово суддям, які вітають учасників змагань і знайомлять з основними правилами змагань:
  • бути уважними;
  • чесно дотримуватися правил;
  • бути справедливими й вимогливими до себе і товаришів;
  • підримувати один одного;
  • боротися до кінця;
  • не плакати у разі поразки;
  • не зазнаватися, досягнувши перемоги.

Ведуча:
А, щоб дізнатися, який спортивний предмет буде активним учасником наших змагань треба відгадати загадку:
Сам без ніг малий, пузатий, а такий скакун завзятий!          
Тільки стукни добре вбік, як одразу в танець – скік!
За ці кроки його люблять, і ногами часто луплять.
Діти: М’яч
Ведуча:  Так вірно, це м’яч. Сьогодні у нас будуть змагання з м’ячем, але м’яч не простий, а…футбольний.

(вихід м яча)
Ведуча: А як називається гра, в якій м’яч  - головний, бо за нього іде справжня боротьба?
Діти: Футбол

М`яч:
М`яч футбольний – хто такий?
М`яч футбольний – він який?
Вправний, сильний і швидкий
Я веселий, гомінкий.
Радість я приношу всім:
і дорослим і малим.
Друзі, мені говорили, що ви дуже спритні та спортивні малята. Це правда?
Адже я дуже полюбляю спорт.

 Ведуча: А, щоб гарно позмагатися, треба добре розім’ятися.
М`яч:
Підготовка до змагання –
це щоденне тренування.
Команди, на розминку шикуйсь!

( Виконується комплекс вправ під музичний супровід).


                                                Розминка
Комплекс ЗРВ
  1. Ходьба по колу звичайним кроком. Ходьба на носка, на п’ятах.
  2. В.п.- руки на поясі . Нахили голови вперед, назад, вліво, вправо. Повторити   7-8 разів.
  3. В.п.- руки на рівні плечей, колові рухи рук вперед, назад .
Повторити 7-8 разів.
  1. В.п.-  ноги на ширині плечей, руки на рівні плечей. Нахил тулуба вперед на рахунок три. На чотири – вихідне положення.
Повторити   7-8 разів.
  1. В.п. - руки внизу. Почергове піднімання рук вгору.
Повторити 7-8 разів.
  1. В.п. - руки на поясі . Повороти тулуба вправо, вліво.
Повторити 7-8 разів.
  1. В.п. – руки на поясі. Присідання.
Повторити 7-8 разів.
  1. В.п. – руки вздовж тулуба, махи над головою. Стрибки на місці на 2-х ногах в чергуванні з ходьбою (8-10 стрибків, 8-10 кроків).
Повторити 2 рази.

Ведуча:  Які ви молодці. Чую ще хтось поспішає до нас!

(вихід Розочки)
Розочка: Хууух, ледве встигла! Я почула, що у вас у садочку проходить родинне свято і   поспішила до вас.

Ведуча: А де ж Цвітан?

Розочка: Він захворів, бо не займався спортом. А я активна футбольна вболівальниця. Тому й  прибігла на ваше свято вболівати за команди.

Ведуча: Авжеж, Розочко,залишайся!
А чи знаєте Ви, чому ця гра називається футбол і звідки вона прийшла до нас? Ні? Тоді я вам розкажу. В цю гру грали з давніх часів. Перші м’ячі були зовсім не схожі на сучасні. Їх робили з ганчір’я та обтягували шкірою, були ще дерев’яні м’ячі та навіть з папірусу. В гру, схожу на футбол грали давні єгиптяни, греки, індіанці. Сучасний футбол потрапив до нас з Англії. Назва гри складається з двох англійських слів – «фут» (нога, стопа) та «болл» (м’яч). Ось, так. А як називають спортсменів, які грают у футбол?
Діти: Футболісти.
Ведуча: Яких визнаєте футболістів?
(Демонстрація фотографій футболістів збірної України Андрія П’ятова, Андрія Шевченка і т.д.)
Ведуча: До якої важливої події готується спортивний світ?
Діти: До чемпіонату світу.
Ведуча:
Вірно, чемпіонат світу з футболу стартує 14 червня в Росії. Знаєте, малята, мені здається, що серед вас також є майбутні футбольні зірки. І, можливо, коли ви станете дорослими, ми почуємо ваші прізвища в складі збірної команди України на черговому чемпіонаті світу. До збірної команди входять найкращі гравці з різних футбольних клубів України: київського «Динамо», донецького «Шахтаря», полтавської «Ворскли», та інших клубів.
Дівчатка, а ви чому засумували? Футбол вже давно перестав бути суто чоловічим видом спорту. Є жіночий футбол, так що і в кожної з вас є можливість стати зіркою футболу.
Повертаємось до наших змагань, в них беруть участь 3 команди: сім я Нікіти Собіна,  _______________________________ .
Ведуча: А тепер, розпочинаються наші змагання. Прошу команди привітати одна одну.
Перша естафета.  «Стрибуни».
Хід естафети:
Команди шикуються в три колони паралельно одна одній. Треба прострибати на великому  м’ячі із ріжками до прапорця, повернутися назад, передавши м’яч іншому гравцеві. Виграє та команда, яка не тільки швидше закінчить естафету, а й правильно буде виконувати рухи.
Слово суддям.


Друга естафета   «Звивиста доріжка».
Хід естафети:
Команди шикуються в три колони паралельно одна одній. Необхідно провести м’яч ногою вздовж ряду кеглів, почергово оминаючи їх, ліворуч і праворуч. Виграє та команда, яка не тільки швидше закінчить естафету, а й правильно буде виконувати рухи.
Слово суддям.





Конкурс футбольних «кричалок»
  1. Жовте поле! Синє небо! 
    Гол забити
    дуже треба!

  1. Треба гол нам забивати,
    Треба нам перемагати
    !

  1.  Доки ми кричати зможем «Колобок» наш переможе!
Слово суддям.

Третя естафета.    Прокочування м’яча.
Прокочування м’яча лівою та правою ногою по прямій.
Ціль: вправляти дітей у прокочуванні м’яча ногами по прямій. Розвивати координацію, швидкість.
Хід естафети:
Команди шикуються в дві колони паралельно одна одної. Виграє та команда, яка не тільки швидше закінчить естафету, а й правильно буде виконувати рухи.
Слово суддям.

Четверта  естафета «Гол» (конкурс капітанів, забивання м’яча в ворота).
Ціль: вправляти у виконанні ударів по м’ячу з розбігу, розвивати силу удару, спритність, швидкість реакції.
Хід естафети.
Команди шикуються в 2 колони. Капітани команд займають місця в воротах. Члени команд пробивають м’ячі в ворота суперників . Виграє команда, капітан якої, пропустить менше м’ячів.
Слово суддям.

Музична пауза. Виступ групи підтримки.

П ята естафета.  Збий піраміду.
Ціль: вправляти у виконанні ударів по м’ячу з міста в ціль, розвивати вміння розраховувати силу та напрямок удару.
Хід естафети.
Команди шикуються в 2 колони. Кожен член команди має пробити м’яч з міста в ціль (піраміду). Виграє та команда, яка буде влучнішою.
Слово суддям.

Шоста естафета  «Пінгвіни»
Цыль: вправляти в умынні утримувати м яч. Розвивати спритність. Перед колонами на відстані 4-5 метрів ставлять по одній фішці.
Хід естафети.
Учасники стрибають із затиснутим між ногами м’ячем до фішки, повертаються бігом, передають м’яч наступному гравцеві. Перемагає та команда, гравці якої першими виконають всі завдання гри, не порушуючи правила.
Слово суддям.

Ведуча:
Командні ігри закінчилися. А зараз, поки наші судді працюють, пропоную всім разом з   М ячем і Розочкою пограти у гру «Музична карусель»

Ведуча: а тепер всі разом пограємо у гру «Потяг».


Слово суддям. Підведення підсумків змагань.
Головний суддя:
      Раз, два, три, чотири, п ять
      Важко бали рахувать,
      Ці команди спритні дуже,
      А також кмітливі й дужі.
      Як одна вперед піде
      Друга зразу ж дожене.
      Що ж тут нам було робити
      Треба всіх нагородити!
      Капітанів викликаєм,
З перемогою вітаєм!

Нагородження.

Розочка:                  Нехай слова і пісня милозвучна
                                   Для вас лунають знов і знов!
                                   Хай будуть в серці нерозлучні
                                   Добро, надія, віра і любов!


М яч:
Всі сьогодні молодці!
Всі старались, як могли.
Спорт єднає нас, малята,
Раджу з ним товаришувати!

Ведуча: ! А всім присутнім хочеться побажати, щоб у ваших сімях все було гаразд, щоб всі були здорові, веселі, спритні. Свято завершилося! До нових зустрічей!


Заключний марш учасників змагань
під  мелодію «Спортивного маршу» О.І.  Дунаєвського














Просянський ЗДО «Колобок»





Відкрите заняття для групи раннього віку «Давайте в дружбі жити»

Підготувала:
Мамян І.О. 

Програмовий зміст:
ü Вчити уважно слухати дорослих, відповідати на їх запитання, виконувати їх прохання, вказівки, ввічливо просити й дякувати, вітатися з дорослими. Виховувати дружні відносини між дітьми, розвивати товариськість, уміння спільно діяти, разом гратися, розвивати навички взаємодопомоги, бажання ділитися іграшками та іншими предметами.
ü Закріпити вміння перестрибувати через перешкоду шириною 20 см, пролізати під дугою. Розвивати рухову активність дітей, сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю.
ü Розширити та розвинути світогляд дітей. Стимулювати сенсорну чутливість. Розвивати зорово-моторну координацію дітей. Підвищити психічну активність за рахунок стимулювання позитивних емоційних реакцій, розвивати тактильні, зорові відчуття. Забезпечити психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми.
ü Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність.
Попередня робота: розгляд картинок веселки, хмарок, дощу; розповідь   про взаємини кота і мишки; зацікавити дітей нетрадиційним малюванням на харчовій плівці, спробувати відтворити елементи веселки.
Матеріали: відерця, рибки, дуга, струмок, пісок, камінці, «сухий дощ», картинки веселки, дощу, хмаринок, вітрячок, стенд з натягнутою харчовою плівкою, гуаш, щітки.










Вихователь: Діти, погляньте, скільки до нас прийшло гостей. Давайте з ними привітаємось.
Привітання
Добрий день, добрий день,
Ми вітаємось.
До гостей дорогих, посміхаємось!
Поцілунки шлемо всім довкола:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День до нас привітним буде.

Вихователь: Давайте любі наші діти відправимося в подорож. Сідайте до чарівного потягу, поїхали!   
(під музику проїжджають коло)
Вихователь: Погляньте, малята, ми потрапили в казкову країну!  Дітки, чую музика лунає,  це напевно до нас хтось поспішає…
(Вибігає мишка, а за нею гониться котик. У мишки в руках відерце з рибками)

Вихователь: Мишко, чому ти плачеш?
Мишка: Котик хоче в мене рибку забрати і з їсти. А я випустити її хочу.
Котик: Я дуже зголоднів, їсточки охота. Рибка смачна яка! Якщо я її з*їм, то ти на мене образишся. Але я не хочу сваритися з тобою, Мишко.
Мишка: Якщо ти хочеш зі мною помиритись, то треба рибку відпустити. А дітки нам допоможуть. Ти згоден, Котику? Дітки, допоможіть мені розкласти рибку в мисочки потрібного кольору.
Д/г «Кольорові рибки»
Мишка: Котику, будемо миритися?
Котик: Так!
Мирилка котика і мишки
Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.

Котик: Як добре, Мишко, що ми з тобою знайшли спільну мову. Давай разом із дітками затанцюємо таночок примирення.
Музична розминка-примирення про дружбу.

Мишка: Дітки, а ви в дитячому садочку дружно живите? Не сваритесь?
Котик: А як ви обіймаєтесь, коли помирились? Давайте всім гостям покажемо.
(Діти обіймають одне одного)
Котик: А яка ж вона дружба? На що вона може бути схожа?
Мишка: Для когось дружба схожа на сонечко, така тепла, для когось – на вітерець, така легенька, а для нас дружба схожа на різнобарвну веселку, яку ми сьогодні обов*язково знайдемо. Давайте підемо по чарівній доріжці, яка приведе нас до різнобарвної веселки.
Ходьба доріжкою здоров*я
Пісочна терапія
Котик: А тепер перейдемо до іншого столику. Тут у нас у пісочку є красиві різнокольорові камінці, які дуже схожі на капельки дощику. Адже веселка з*являється тільки після дощику. Нам необхідно вибрати всі чарівні краплинки.
Робота з піском.
Мишка: Подивіться, ми прийшли до пісочку. Тут ми зможемо пальчиками намалювати веселку.  Давайте вказівним пальчиком намалюємо першу дужку, тепер двома пальчиками, трьома… а тепер всією нашою ручкою. От молодці! У вас все виходить!
Мишка: які ви молодці! Наша подорож триває. Ой, погляньте, небо затулила велика хмаринка. Давайте перепочинемо і перетворимося на хмаринки.
Психогімнастика «Я – хмаринка»
Гримить грім

Котик: Ой, зараз почнеться дощик, а веселка з*являється після нього! Нам необхідно пройти під веселим дощиком.
 Терапія «Сухий дощ»
(звуки легенького дощу)

Котик: Нарешті ми дісталися веселкової країни. А тепер у нас з вами непросте завдання. Щоб усім нам дружити треба самим створити чарівну веселку.
Кольоротерапія + нетрадиційне малювання (на харчовій плівці)
Мишка: Перед вами різнокольорові фарби. Великою щіткою ми будемо набирати фарбу і робити веселкові кольори.
Котик: Дітки, вийшло просто чудово!
Мишка: Молодці! Ми з вами справжні друзі! А друзям потрібно жити в мирі і злагоді!
Котик: На згадку про нашу подорож  ми з мишкою вам подаруємо невеличкі подаруночки.
Мишка:А також і гості прийміть від нас даруночки!
Котик: Малята, час вирушати до дитячого садочка. Сідайте до потягу, поїхали!
Заключний танок-гра «Потяг Ромашка»






Просянський ДНЗ «Колобок»



Конспект інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему:

«День народження Мальвіни»

(Основи безпеки життєдіяльності)

                                                                                        Вихователь: Мамян І.О.




. Програмовий зміст:
Навчальні завдання:
ü Знайомити дітей з предметами, що не входять до переліку дитячих іграшок; дати поняття, що речовини побутової хімії допомагають вирішувати багато проблем при цільовому використанні, але вони можуть виявитися отрутою в інших випадках;
ü Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки.    Покращувати навички пояснювального мовлення;
ü Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність;
ü  Забезпечувати психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми, формувати позитивне світобачення.
ü  
Розвивальні завдання: розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними.
 Виховні завдання: виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть   зашкоджувати власній безпеці.
Попередня робота: читання віршика «Мило, пральний порошок – це не з наших іграшок»; зацікавити і спробувати з дітьми нетрадиційний прийом малювання за допомогою зім`ятого паперу.
Обладнання:  пакунок з «побутовою хімією», коробка з небезпечними речами, папір, гуаш, фломастери, колби,кольорова вода,оргскло, паперовий торт.








Хід заняття:
І.Мотивація діяльності.
1.Привітання
   Вихователь:
 Нумо разом привітаймося
Теплом ручок обміняймося
Вправо, вліво повернемось
Один одному всміхнемось
До нас гостей прийшло багато
Треба всіх їх привітати
«Доброго ранку, доброго ранку всім!

2.Відгадування загадки:

   Вихователь:
Вчила вона Буратіно писати
І ключ золотий помагала шукати
Та дівчинка-лялька з красивим волоссям,
На гарнім обличчі малесенький носик
Вгадайте, це хто отака вся красива
Та звать її легко…вгадали?                                              (Мальвіна)

 (вихід Мальвіни)

Мальвіна: Добрий день, діти! Я рада всіх вас бачити і запрошую у незвичайну подорож . Одягли чобітки, покрутились і на моєму День народженні опинились.

(під музику ідуть по доріжці здоров я)

Мальвіна:А ви потрапили до мене на день народження!І я запрошую вас відсвяткувати його зі мною!Діти, а ви мені сьогодні наснилися!!! Хочете я вам покажу свій сон?
3. Кольоротерапія блакитним, жовтим та зеленим кольором.

-         Уявіть собі…Ось ви йшли до мене в гості по блакитному сніжку, він такий гарний, блискучий!а ось і сонечко світить до вас своїми ласкавими, теплими промінцями…Гарно вийшло?Давайте зарядимо водичку позитивною інформацією:
Дитина: Я люблю водичку жовту,
                Що як сонце зігріває.
                Коли дощ надворі мокрий,
                Ця вода нас звеселяє.
Мальвіна: А я люблю таку блакитну,
                    Неначе небо неозоре.
                    Така вода до нас привітна,
                    Сприяє мудрості довкола.
А як ви вважаєте,що станеться,якщо змішати жовтий і блакитний колір? Не знаєте?Зараз я вам покажу чудеса…Давайте уважно поглянемо.
(Змішує. Утворюється зелений колір)
Який колір утворився?Вам подобається?

Мальвіна:  Ви погляньте – чудеса!
                     Утворилася краса!
                     Це зелений!Колір літа!
                     Надихає нас радіти!
 Бачите,як багато всього може дати нам звичайна водичка, це і чудеса, і гарний настрій!Ось такий у мене був сон чарівний!А  ви і насправді опинилися у мене на святі.

Мальвіно: Тепер давайте розімнемося та трішки потанцюємо у мене на святі!

Танець «Буратіно»
Стукіт у двері…
Буратіно: - Ооо, а хто тут мене кликав? А я ось! Мальвіно, я ж до тебе в гості йшов, привітати тебе з днем народження!
(у Буратіно пакунок з подарунками та букет квітів)(Дарує квіти)
Мальвіна: Спасибі, ти дуже вчасно! А ми саме зібралися святкувати! Сідай до столу!І ви дітки теж сідайте.
(Буратіно витягує з сумки різні хімікати і розставляє між тарілками)
Мальвіна: Що це ти  робиш? Діти, що Буратіно нам приніс?
Діти:  Пральний порошок, лак, парфуми.
Мальвіна: Усьому цьому не місце на обідньому столі!!!
Буратіно: (ображено) Як це не місце? Це мій подарунок для тебе!!! Зараз я тобі його покажу.
(Нахиляється над столом і носом протикає порошок, той висипається в тарілку)
-         Ой, вибач, я не хотів, зараз я все приберу!
-          
(Хапає порошок при цьому падають всі інші склянки. Мальвіна починає чхати)
Мальвіна: Ну що ти наробив! Я так готувалася до свого свята!такий торт спекла! А ти його зіпсував!(кашляє) Тепер його доведеться викинути, бо він отруйний пральним порошком і різними лаками!
Буратіно:Вибач,Мальвіночко!Та не кашляй вже, зараз я усуну неприємний запах!Ось бачиш, які парфуми. Раз – і все!
(Бризкає все парфумами)
Мальвіна: Що ти накоїв! Тепер зовсім нічого не можна їсти! Усе повинно стояти на своїх місцях, допоможи мені прибрати!діти,  скажіть Буратіно чи можна брати побутову хімію? А де вона повинна стояти? Усе, що належить до побутової хімії повинно знаходитися як найдалі від їжі і використовувати суто за призначенням. А дітки тобі ось розкажуть правила поводження з побутовою хімією!
Дитина 1: У світі безліч речовин – і фарба ,і парфуми,і бензин,
                  Одну загальну рису мають:із іскри навіть вибухають.
                  Ці речовини пам `ятайте й подалі від дітей ховайте!

Дитина 2: Хімія шкідлива – знай!
                   Та на вус собі мотай!
                   І пакети,й різні пляшки,баночки і тюбики.
                   Порошки, пігулки,мазі, брати ви не будете.

Дитина 3: Хоч красиві етикетки
                   І яскраві пляшки
                   Небезпечний їхній вміст
                   У вигляді кашки!

Дитина 4:  І малятам, і звірятам,
                    Дуже добре треба знати:
                    Речовини ці шкідливі
                    Буде шкода для дитини!
Буратіно: Мальвіночко, я ж забув! Тобі ось подаруночок Бармалей передав!
 ( дає пакунок, на коробочці написано « Іграшки для дітей», а в ньому сірники, запальничка, гвіздки, бите скло, голка, кнопки,термометр, ножиці, пігулки, ножик)
Мальвіна: Діти, хіба це іграшки? Як можна назвати усі ці речі одним словом?А які предмети можна назвати колючими?ріжучими? вогненебезпечними? Давайте знайдемо кожній речі своє місце

( д/гра « Розташуй речі за своїми місцями»  )

Мальвіна: Молодці! А зараз ми закріпимо здобуті знання за допомогою гри «Можна – неможна»
Мальвіна: Дітки, підійдіть до столиків та закресліть на оргсклі предмет на картинці , яка є небезпечною.
(Діти виконують гру)

- Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники?Можна подати коробку із сірниками бабусі?
-  Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?
- Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?
- Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?
- Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?

Буратіно: Тепер я все зрозумів, вибачте дітки, що я нічого не знав. Тепер я буду навчатися, щоб знати так багато як і ви.А в мене є пропозиція! Давайте виготовимо Мальвіні подарунок на День народження!

Практична робота:
«Квітка для Мальвіни»
Мальвіна:  Давайте підійдемо до столиків і підготуємо наші ручки.
Пальчикова гімнастика:
До роботи готувалась дітвора
Закотила аж по лікоть рукава
Дітки ручки потирали
Їх гарненько розминали
Пальці у замочок склали
І долоньки вивертали
Потім пальчики з єднали
І по черзі роз єднали
І чемненько попрохали
«Наші милі рученята,
Час прийшов попрацювати»

Нетрадиційне малювання м`ятим папером.

Буратіно: Ось, які гарні подаруночки тобі дітки зробили!Привітайте її ,будь-ласка! Наприклад: «мальвіно, будь здорова!» .

Д/г «Привітання для Мальвіни»

Танок Барбарики « З Днем народження»

Мальвіна: А я тепер хочу всіх пригостити тортиком. Але не тим, що ти Буратіно зіпсував, а іншим!

(роздача паперового торта з цукерками)

Мальвіна: Діти, нам треба вже повертатися до дитячого садка. Покрутились, зняли чарівні черевички і опинилися в дитячому садку!

Буратіно:  Швидко збігають хвилинки
                    Ось і прощатись пора
Мальвіна: Дозвольте усім побажати
                    Щастя, здоров я, добра!


Немає коментарів:

Дописати коментар